Ügyfélidézetek:

  • Bodor Marci! Sok-sok szót írhatnék ide…, hogy jó volt veletek dolgozni... és megint nagyon sokat tanultam tőletek és a kollégáktól… nagyon jó csapat voltunk … De álljon itt most "csak" egy szó: KÖSZÖNÖM!
    C. Erika értékesítő, piacvezető pénzügyi cég

  • Itt nem tudok elmenni, hogy ne említsem meg a fantasztikus és segítőkész támogatóinkat, akik ugrásra készen állnak és olajozzák a sikereinket.
    K. József értékesítő, pénzügyi szektor
0
elégedett résztvevő

Sales Force Egészség – Ars poetica


Nagyvállalati ügyfeleink felsővezetőinek közelében dolgozó kicsi, hatékony cégként innovatív,
integráló híd vagyunk különböző szakterületek, cégek és szakemberek között.

„Eladni emberi dolog.” A legjobb értékesítők játszanak, nevetnek, sztoriznak, küzdenek,
magukról tanulnak, megbocsátanak, szeretnek, és közben értéket teremtenek. Ez a víziónk.

Programjainkon modelláljuk azt, amiben hiszünk, és amire az életünkben törekszünk:
természetes jelenlét, őszinteség és a valódi intimitás hosszútávon jólétet teremt az ügyfeleinknek és nekünk egyaránt.

visszatérő ügyfél

51 partner nagyvállalatból

15 év alatt sales fejlesztői megközelítésünk letisztult.

Mi a változás forrása:

  1. KPI – Az üzletből indulunk ki és üzleti eredményeket ígérünk (sales KPI).
  2. KBI – Az eredményekhez viselkedések vezetnek, ezeket tárjuk fel, és fejlesztjük (KBI – Key Behavior Indicator).
  3. Sales+ Attitűd – A viselkedések gyökere az akarat, a motiváció, az érzelmi hozzáállás. Ezt önismereti mélységben értékeljük, és fejlesztjük „Sales+” név alatt.
  4. Hard tényezők – Az üzlet megértésében és fejlesz-tésében a sales stratégia, kampányok, folyamatok, riport rendszer, premizálás, teljesítmény-értékelés és a társosztályok (marketing, IT) is fókuszunk alá esik.
  5. Tanuló / tanító vezetők – Egy egészséges Sales szervezetben a vezetők hozzáállása kulcs fontosságú. Kiemelt figyelmet szentelünk nekik, akik a tanácsadói munka utáni fenntarthatóság egyik garanciáját jelentik (learning agility – tanuló szervezet).
  6. Módszertani kötöttségektől mentesen dolgozuk az ügyfél igényei szerint: workshop, tréning, coaching, action learning, mediáció, háromszögek, folyamatelemzés, szakértő tanácsadás, grafikus jegyzetelés, digitáis sales támogató anyagok fejlesztése stb.

Megoldásaink:

Egyéni fejlesztés

Sales+ Attitűd
Énerő- és felelősségfejlesztés

Sales? Felmérés:
Kompetencia és motiváció felmérés

Sales! Módszertan:
2 agyféltekés értékesítés

Támogatás:
Sales field coaching

Csapatfejlesztés


Sales
2:
Vezetésfejlesztés

SalesΔ:
Változásmenedzsment




Cégfejlesztés

Sales…
Kampánytervezés, megvalósítás, KPI sikerdíjjal

2.0 Digitális ügyfélkommunikáció

SalesHU
Nemzetközi sales know-how
hazai lokalizációja
sóval, borssal, Erős Pistával

Saleskertész

Nem akadémikus, hanem sztorikkal, érzelmekkel átszőtt blog értékesítési vezetőknek és (ön)fejlesztőknek.

Referenciáink: